| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
estellecarlijn
|
Geplaatst: do 13 mei. 2010 14:32 Onderwerp: hulp gevraagd bij filmproject! |
|
|
Hoi allemaal!
ik ben opzoek naar een goed programma waar in ieder geval een programma in zit om een 'stomme film' te maken. Met van die zwart witte tekstjes er tussen
Het is een project voor school en eigenlijk wil ik dus een stomme film maar ik wil er eigenlijk wel geluid onder als jullie begrijpen wat ik bedoel
dus het gaat om het effect en de opmaak
in totaal wil ik er ook een countdown effect in en picture in picture
bestaat er ook een programma waar dit allemaal in zit of wat zou ik het beste kunnen gebruiken (het liefst gratis) om dit in mijn film te krijgen?
ik ben een amateur op dit gebied dus miss als het moeilijk is zouden jullie dan ook een kleine uitleg willen geven?
jullie zouden me echt ongelooflijk helpen! alvast ontzettend bedankt |
|
| Naar boven |
|
 |
theo
|
Geplaatst: do 13 mei. 2010 16:11 Onderwerp: |
|
|
HalloEstelle,
Wat jij wilt is standaard in vrijwel alle montage programmas aanwezig. Maar alle gratis software heeft natuurlijk wel zijn beperkingen.
Ik zou eerst eens kijken naar het gratis montage programma van Microsoft (windows movie maker, aanwezig in alle windows installaties) of naar Videospin van Pinnacle
http://www.videospin.com/redesign/tutorials/featured_tutorials.asp _________________ groetjes,
Theo |
|
| Naar boven |
|
 |
jnwoldman

|
Geplaatst: do 13 mei. 2010 16:54 Onderwerp: Re: hulp gevraagd bij filmproject! |
|
|
| estellecarlijn schreef: | Hoi allemaal!
ik ben opzoek naar een goed programma waar in ieder geval een programma in zit om een 'stomme film' te maken. Met van die zwart witte tekstjes er tussen
ik ben een amateur op dit gebied dus miss als het moeilijk is zouden jullie dan ook een kleine uitleg willen geven?
jullie zouden me echt ongelooflijk helpen! alvast ontzettend bedankt |
Ik denk dat je met Windows live moviemaker het beste uitkomt als je tenminste Vista of Windows 7 hebt.
Voor uitleg zou je eens op deze site http://studio9plus.nl/movie%20maker/movie%20maker.htm kunnen kijken
Groetjes Joop _________________ Als het niet kan zoals het moet.
Moet het zoals het kan. |
|
| Naar boven |
|
 |
|