AE-Video.nl forum index AE-Video.nl
De Nederlandstalige Studio-website

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

hulp gevraagd bij filmproject!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    AE-Video.nl forum index -> Vraag en aanbod
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
estellecarlijn

BerichtGeplaatst: do 13 mei. 2010 14:32    Onderwerp: hulp gevraagd bij filmproject! Reageer met quote

Hoi allemaal!

ik ben opzoek naar een goed programma waar in ieder geval een programma in zit om een 'stomme film' te maken. Met van die zwart witte tekstjes er tussen
Het is een project voor school en eigenlijk wil ik dus een stomme film maar ik wil er eigenlijk wel geluid onder als jullie begrijpen wat ik bedoel
dus het gaat om het effect en de opmaak

in totaal wil ik er ook een countdown effect in en picture in picture
bestaat er ook een programma waar dit allemaal in zit of wat zou ik het beste kunnen gebruiken (het liefst gratis) om dit in mijn film te krijgen?

ik ben een amateur op dit gebied dus miss als het moeilijk is zouden jullie dan ook een kleine uitleg willen geven?

jullie zouden me echt ongelooflijk helpen! alvast ontzettend bedankt
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
theo

BerichtGeplaatst: do 13 mei. 2010 16:11    Onderwerp: Reageer met quote

HalloEstelle,

Wat jij wilt is standaard in vrijwel alle montage programmas aanwezig. Maar alle gratis software heeft natuurlijk wel zijn beperkingen.

Ik zou eerst eens kijken naar het gratis montage programma van Microsoft (windows movie maker, aanwezig in alle windows installaties) of naar Videospin van Pinnacle

http://www.videospin.com/redesign/tutorials/featured_tutorials.asp

Theo
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
jnwoldman

BerichtGeplaatst: do 13 mei. 2010 16:54    Onderwerp: Re: hulp gevraagd bij filmproject! Reageer met quote

estellecarlijn schreef:
Hoi allemaal!

ik ben opzoek naar een goed programma waar in ieder geval een programma in zit om een 'stomme film' te maken. Met van die zwart witte tekstjes er tussen

ik ben een amateur op dit gebied dus miss als het moeilijk is zouden jullie dan ook een kleine uitleg willen geven?

jullie zouden me echt ongelooflijk helpen! alvast ontzettend bedankt

Ik denk dat je met Windows live moviemaker het beste uitkomt als je tenminste Vista of Windows 7 hebt.

Voor uitleg zou je eens op deze site http://studio9plus.nl/movie%20maker/movie%20maker.htm kunnen kijken
Groetjes Joop
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    AE-Video.nl forum index -> Vraag en aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: