| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Michael
|
Geplaatst: za 17 jul. 2010 10:48 Onderwerp: Project Studio 10.8 |
|
|
Hallo,
Ik werk met studio 10.8. ik heb een aantal dagen een project gemaakt en opgeslagen. nu wil ik verder aan het project werken, maar zie dat het een PLP bestand is geworden die ik niet kan openen. wat is er gebeurt? en hoe kan ik dit herstellen? Er zit namelijk uren werk in!! Wie kan mij hier alsjeblieft mee helpen. Mijn systeem draait onder Windowsa Vista.
Alvast bedankt!
Michael |
|
| Naar boven |
|
 |
Bernd

Geregistreerd op: 9-10-2006 Berichten: 319 Woonplaats: De Wijk (gemeente De Wolden in Drenthe)
|
Geplaatst: za 17 jul. 2010 13:20 Onderwerp: |
|
|
Studio projecten worden toch als *.stx opgeslagen? Meestal onder Mijn Documenten .... .
Kijk je wel in de juiste folder, daar waar jouw projecten opgeslagen worden? Studio doet dat altijd goed wanneer je vanuit Studio / Bestand "Openen ..." kiest.
Ik krijg het gevoel dat je zelf wat met files en folders aan het spelen bent geslagen. Dit zou je niet moeten doen. Studio onthoudt zelf waar de bronbestanden staan en waar de projectinformatie opgeslagen wordt. Tijdelijke bestanden worden ook "ergens" opgeslagen en ook dat zou jou niet echt moeten boeien. Je kunt ze weggooien vanuit het programma (nooit met Verkenner doen !!).
Dus, zoek eens naar .stx !
Bernd _________________ Asus P5K-E / Quad Core 6600 / 8GB DDR2 1066 MHz / ATI 4870x2 2GB
System disk: 2 x 160 GB in RAID 0
Data disks: 2 x 500 GB, 3 x 1 TB
Studio 12.1/14.0 Ultimate Collection
Media Composer 5
SONY HDR-HC3E |
|
| Naar boven |
|
 |
theo
|
Geplaatst: za 17 jul. 2010 18:05 Onderwerp: |
|
|
Ik verwacht dat het plp bestand een recovery bestand is van Studio. Wanneer je de extentie veranderd in .stx, kun je hem dan wel openen in Studio? _________________ groetjes,
Theo |
|
| Naar boven |
|
 |
dreezy
|
|
| Naar boven |
|
 |
|