AE-Video.nl forum index AE-Video.nl
De Nederlandstalige Studio-website

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Project Studio 10.8

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    AE-Video.nl forum index -> Studio - Bewerken (Edit)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Michael

BerichtGeplaatst: za 17 jul. 2010 10:48    Onderwerp: Project Studio 10.8 Reageer met quote

Hallo,

Ik werk met studio 10.8. ik heb een aantal dagen een project gemaakt en opgeslagen. nu wil ik verder aan het project werken, maar zie dat het een PLP bestand is geworden die ik niet kan openen. wat is er gebeurt? en hoe kan ik dit herstellen? Er zit namelijk uren werk in!! Wie kan mij hier alsjeblieft mee helpen. Mijn systeem draait onder Windowsa Vista.
Alvast bedankt!
Michael
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Bernd

BerichtGeplaatst: za 17 jul. 2010 13:20    Onderwerp: Reageer met quote

Studio projecten worden toch als *.stx opgeslagen? Meestal onder Mijn Documenten .... .
Kijk je wel in de juiste folder, daar waar jouw projecten opgeslagen worden? Studio doet dat altijd goed wanneer je vanuit Studio / Bestand "Openen ..." kiest.

Ik krijg het gevoel dat je zelf wat met files en folders aan het spelen bent geslagen. Dit zou je niet moeten doen. Studio onthoudt zelf waar de bronbestanden staan en waar de projectinformatie opgeslagen wordt. Tijdelijke bestanden worden ook "ergens" opgeslagen en ook dat zou jou niet echt moeten boeien. Je kunt ze weggooien vanuit het programma (nooit met Verkenner doen !!).

Dus, zoek eens naar .stx !

Bernd
Studio 12.1/14.0 Ultimate Collection
Media Composer 5

SONY HDR-HC3E
Naar boven
theo

BerichtGeplaatst: za 17 jul. 2010 18:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ik verwacht dat het plp bestand een recovery bestand is van Studio. Wanneer je de extentie veranderd in .stx, kun je hem dan wel openen in Studio?

Theo
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
dreezy

BerichtGeplaatst: ma 19 jul. 2010 15:56    Onderwerp: Reageer met quote

op het forum van pinnacle staat een heel stuk over plp bestanden

http://forums.pinnaclesys.com/forums/thread/213685.aspx

Ik hoop dat je er wat mee kunt, het is wel engels Smile

maar dat zal vast wel lukken anders klik hieronder voor de vertaling van babelfish (wel een beetje brak, maar voor het begrip misschien beter Smile )
http://nl.babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http%3A%2F%2Fforums.pinnaclesys.com%2Fforums%2Fthread%2F213685.aspx&lp=en_nl&btnTrUrl=Vertalen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    AE-Video.nl forum index -> Studio - Bewerken (Edit) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: